Новини

img
12 април 2022

„София Франс Ауто“ е подбрала най-доброто от скутерите на Peugeot за експозицията си на Moto Expo 2022. На щанда ще видим машини от сериите Kisbee, Tweet, Speedfight 4, E-Ludix, Metropolis и Django. Наред с традиционните бензинови модификации ще присъства и изцяло електрически модел.

Освен двуколесните модели на марката посетителите могат да видят и този на три колела – Metropolis. Съпътстващи представянето на компанията ще бъдат и специалните предложения за всички налични скутери Peugeot.

METROPOLIS - комбинация между лек автомобил и скутер

Модерният и технологичен Peugeot Metropolis е с две предни колела, които го доближават до света на автомобила. Издължената му решетка под фаровете му придава индивидуалност, а предният мост Twin Tilting Wheels (TTW) е с ромбоидна форма и двойно деформируеми носачи. Тази архитектура е преценена в тънкости и постига по-нисък център на тежестта и по-добро разпределение на натоварването. Окачването му на всяко колело е независимо и комбинира два динамични тампона и единичен хидравличен амортисьор. Peugeot Metropolis тежи 280 кг, има среден разход на гориво 3,9 л/100 км и развива максимална скорост 135 км/ч.

TWEET – стабилният скутер с големи колела

Скутерите Tweet са леки, удобни, икономични и имат изцяло обновена предна част – фар, решетка и калник. Скутерът е идеално пригоден за градската среда заради компактните си размери: дължина от само 2 м и широчина от 70 см, а междуосието му от около 1,35 м му позволява висока маневреност в тежкия трафик, непосилна за другите превозни средства. Колелата му от 16 инча са идеални за стабилно каране и гладко преодоляване на неравните пътища. Равният му под предоставя две съществени предимства за водача – голямо пространство за краката и максимално удобна позиция за качване.

KISBEE – с компактни размери, но щедър на функционалност

Kisbee е създаден специално за града и е сред най-„свежите“ попълнения в портфолиото на Peugeot. Малък и симпатичен, компактен и икономичен, въпреки размерите си той е високофункционален. Багажникът му събира всяка интегрална каска, а на равния му под могат да бъдат превозени обемисти предмети. В допълнение е екипиран и с кука за чанта и каска.

Kisbee е приятен за управление, лек – само 85 кг, удобен и сигурен. Високото му ниво на ергономичност пасва идеално на водача, независимо от неговия ръст. Разстоянието му между седалката и пода е близо 45 см и е предпоставка за естествена позиция на тялото при каране, а поведението му на пътя е безупречно благодарение на 12-инчовите колела и на спирачния диск с диаметър 170 мм.

E-LUDIX – електрическият скутер

E-Ludix преоткрива автентичния и елегантен дизайн на популярния Peugeot Ludix. Семплите му форма и линии подпомагат пъргавината и лекотата му, за които съществено допринася и електрическият му двигател с първокласно ускорение и въртящ момент от 35 Нм. Водачът може да избира измежду 4 режима на управление – Boost, Eco, Cruise, Crawl, ползвайки 4,4-инчовия LCD дисплей, монтиран на кормилото. Литиево-йонната батерия на e-Ludix е разработена и произведена от Bosch и позволява пробег до 50 км със своя капацитет за съхранение на енергия от 1,6 кВт. За повече удобство е пригодена да се изважда и зарежда от стандартен контакт, като достига 80% от капацитета си за 3 часа, а 100% - за 4 часа. Общата маса на e-Ludix с батерията не надвишава 88 кг, което е съществено предимство на модела.

SPEEDFIGHT 4 – стилният, спортен скутер

Speedfight 4 е най-стилната и технологична генерация на 50-кубиковите спортни скутери Peugeot Speedfight. По време на Moto Expo ще бъдат представени моделите Standard и Sportline. Те са комфортни и носят удоволствие. Мястото за водача е ергономично, централната колона с резервоара понижава центъра  на тежестта, a архитектурата на подсилената рамка, комбинирана с 32 мм предна вилка, осигурява по-добра стабилност и поведение на пътя. Speedfight 4 извежда като приоритет динамиката, без да пренебрегва безопасността. По този показател Peugeot предоставя най-доброто на пазара с 215 мм спирачен диск Shuricane, оборудван с мощен четирибутален спирачен апарат, който и при двете версии е с течно и въздушно охлаждане.

DJANGO – ретро стилът

Специален експонат на щанда на Peugeot ще бъде и скутерът Django. Той се откроява със своята автентична ретро визия, подчертана и с хромираните елементи. Моделът е с полудигитално табло, плосък под и ABS на предно колело. Двигателят му е 50 куб. см, четиритактов, с въздушно охлаждане, а средният му разход на гориво е 1,9 л/100 км.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
12 април 2022

Фирмата MOTOPOWER е традиционен участник на мотоциклетните изложения в България. Сега, на предстоящото Moto Expo 2022 от 15 до 19 април в зала Асикс Арена, MOTOPOWER ще представи изключителни нови модели на каски, облекла и аксесоари за мотоциклетистите. Някои модели ще могат да се видят за първи път у нас.

Новост ще бъдат облеклата на MacnaНидерландският производител на мотооблекло е с повече от 30 години опит в този сектор. Macna се носи от някои пилоти в Moto2 и Moto3, както и в Superbike. Сега с такъв екип - Macna кара Жорди Торес. Легендарният Трой Бейлис също използва Macna, дори сега, когато излиза на пистата. Фирмата изработва и мотооблекло с отопление - серията E-HEATED, за да може клиентът да кара дори и през студените месеци на годината.

От този месец магазин Motopower става вносител на Macna. Възможността първи да видят облеклата от тази марка ще имат посетителите на Moto Expo 2022.

Марката SHAD е известна на почти всеки мотоциклетист. Тя принадлежи на NAD SL. Компанията е основана през 1973 г. в Барселона (Испания). С повече от 40 години опит, NAD SL се превърна във водещ производител на централни и странични куфари, полутвърди и меки чанти, а също и седалки за мотоциклетната индустрия.

Компанията е силно ангажирана с иновациите, дизайна и качеството като основа, за да продължи да предоставя най-добрия продукт на свойте клиенти. NAD SL присъства в повече от 70 страни по света. В момента е основният доставчик на седалки в Европа, с повече от 70% пазарен дял и 500 000 продадени бройки.

Motopower ще представи новите водоустойчиви чанти на Shad SW23B, TRIB20, новите централни куфари SH47 и централните куфари с регулируем обем SH58X SH59X в цветове карбон и алуминий.

Scorpion Exo са едни от най-реномираните каски по света.  Макар че компанията е американска, за няколко години SCORPION EXO влезе в топ 3 на водещите марки на пазара в цяла Северна Америка. Сега SCORPION EXO успешно превзема европейския пазар. Благодарение на европейската централа, разположена в Страсбург, Франция, на границата с Германия и близо до огромния италиански пазар, каските на SCORPION EXO се радват на широка популярност.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
05 април 2022

За първи път в България по време на Moto Expo 2022 ще бъдат представени едни невероятни машини от категориите ATV, UTV и SSV. За тези, които следят рали Дакар, категориите са известни, тъй като такива машини са в желязната колона на надпреварата. Сега тези возила ще видим на живо, представени на щанда от Segway България.

Така в зала Арена Армеец (бивша Фестивална) в централното фоайе, ще бъдат изложени последните версии на

ATV - Snarler 600, UTV - Fugleman 1000 и SSV-Villain 1000, ексклузивно за първи път в България. Това са високопроходими машини подходящи, както за работа в трудно достъпни терени, така и за преходи и забавление в свободното време.

Марката Segway е символ на повече от 20 години опит в производството на високотехнологични превозни средства, с хиляди патенти. Segway си партнира с големи автомобилни производители като Lamborghini, General Motors, Toyota и много други.

През 2019 г. Segway се заявиха категорично на сцената на моторните спортове, а също и за работа в трудно достъпни терени и туристически преходи (powersports). Компанията представи най-иновативните превозни средства на световния пазар, които притежават технологии и оборудване, за пръв път вграждани в машини от този клас. Дизайнът на машините се разработва в Америка.
Изключително балансирани като тегло, мощност и параметри и всичко това в комбинация с революционен и завладяващ дизайн.
Неслучайно слоганът на компанията е "fear no place" (без страх от всеки терен) и "up for anywhere" (готови за всеки терен).

АТВ-то Snarler 600 има двигател от 570 куб. см и мощност 44 к.с., една от най-големите в класа си. Машината е с газови шокови амортисьори с 12 степени на регулиране, 14 цолови алуминиеви джанти с beadlock система и EPS. Това прави ATV-о уникално комфортно за дълги преходи. То е снабдено с ултра ярки LED фарове и стопове, лебедка теглич, 23-литров резервоар, отделение за телефон с два USB порта и 12 DC.

Специално приложение SCS - Smart Command System, позволява следене на машината в реално време благодарение на вграден GPS. То може да следи важни параметри, да извършва управление на машината от разстояние, следене на оставащ пробег с горивото в резервоара, следене на преминатите маршрути и машините на приятелите ви, офлайн карта за проследяване на маршрут, SOS режим в случай на инцидент. Има и сигнализация против крадци. В приложението може да се изтегли и офлайн оф-роуд карта.

Другата интересна машина е UTV-то Fugleman UT10. Това е иновативно високопроходимо превозно средство за работа в трудно достъпни терени или забавление извън пътя.

Fugleman UT10 има мощен 1000-кубиков двигател със 105 к.с., 14 цолови алуминиеви джанти с beadlock. Машината е триместна, за всякакъв тип дейност от забавление до работа. Като верен помощник, тя е оборудвана с дигитален километраж, борд компютър, навигация с достъп до карта на оф-роуд пътища, блутут свързване на телефона за разговори или музика, радио, жироскоп и следене на важни параметри на машината. И тук е налично приложението SCS – (smart command system) приложение за следене на машината в реално време, следене на оставащи километри с оставащото гориво. Возилото има безключово палене, врати, 1/4 преден прозорец, оборудвано е с лебедка, теглич, мигачи, огледала.
Товарното отделение тип самосвал е с допустима товарна маса 350 кг., теглителна маса 1000 кг. Изключителна машина за всякакъв тип дейност от забавление до работа. Верен помощник.

Друга иновативна високопроходима спортна машина и SSV-то, наречено Villain SX10. Тя се задвижва от споменатия мощен 1000-кубиков двигател със 105 к.с., 14 цолови алуминиеви джанти с beadlock, газови шокови амортисьори с възможност за регулиране на твърдостта. Това е SSV, оборудвано с дигитален километраж, борд компютър, навигация с достъп до карта на оф-роуд пътища, блутут свързване на телефона за разговори или музика, радио, жироскоп и следене на важни параметри на машината. Естествено има SCS приложение. Допълнително оборудване са прозорец, лебедка, мигачи, огледала и др.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
05 април 2022

Най-големият производител на двуколесни в Европа – италианската компания Piaggio Group, в България се представя от „Италия Моторс“. Многообразието на продуктите е наистина голямо. Под шапката на Piaggio влизат няколко елитни, световно известни италиански марки,  които предлагат двуколесни от малките 50-кубикови скутери до големите и мощни тежки круизъри, както и бързите спортни мотоциклети.

На изложението Moto Expo 2022 от 15 до 19 април „Италия Моторс“ ще представи най-ярките модели на Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio и Vespa. Така в зала „Асикс Арена“ (бивша „Фестивална“) ще бъдат задоволени интересът и любопитството на много фенове на мотоциклетизма. На своя щанд №9 с площ от 300 кв. м екипът на компанията „Италия Моторс“ ще помогне на посетителите да намерят сред изобилието от италиански мотоциклети тези, чието „сърце“ бие в същия ритъм с тяхното.

Още две от култовите марки на „Италия Моторс“, чиито машини ще бъдат изложени на Moto Expo 2022, ви представяме в този бюлетин.

Moto Guzzi – двуколесната мечта на мнозина

Вдъхновяващата марка Moto Guzzi идва с отбран избор от мотоциклети за щанда си на „Мото Експо“ 2022. Елитните представители от сериите V85 TT, V9 и V7 на обичания вече над 100 години „Орел от Мандело“ ще напомнят, че мотоциклетът е начин на живот, а не просто начин на придвижване.

Същинска мечта на две колела, V85 TT Travel е с характерния за Moto Guzzi напречно разположен 90-градусов, V-образен, двуцилиндров двигател от 850 кубика с въздушно охлаждане. Увеличеният въртящ момент при ниските и средните обороти е с усъвършенствани и по-вълнуващи характеристики. Дори най-опитните ездачи ще открият това, което засилва пулса им. Става дума за лесните за използване на петте режима на каране, контролът на сцеплението, ABS-а и ускоряването чрез системата Ride-by-Wire. Круизконтролът и цветният TFT дисплей са част от стандартното оборудване. Естествено налични са екстри като Moto Guzzi MIA – мултимедията, която свързва смартфона с мотоциклета и предоставя фантастичен набор от функции.

При дизайна няма компромис с комфорта и естетиката. Невероятните лети джанти вече са предвидени за безкамерни гуми, а удивителните нови графики подчертават всяка извивка на мотоциклета и оставят трайно впечатление у минувачите. V85 TT Travel е готов е за всяка мечтана дестинация и пътешествие с удоволствие. Той е с по-висока Touring слюда, допълнителни LED фарове за мъгла и странични куфари Urban с впечатляваща вместимост. Той е единственият в своя клас със задвижване чрез кардан. Широките възможности на окачването му постигат висок комфорт както на пътя, така и извън него. За това съдействат значителното отстояние на двигателя от земята и защитният му алуминиев протектор.

На щанда ще присъства и една от 1946-те произведени бройки на V85 Guardia D’Onore. Това е мотоциклет – гордост за създателите си в Мандело дел Ларио.  Създаден да отпразнува 75-годишнината от асоциирането на Moto Guzzi с известния почетен караул Reggimento Corazzieri на президента на Италия, моделът е с по-голяма слюда и със специалната си графика от гланцова черна боя и бели линии на предния калник, резервоара и страничните панели. Оборудван е с централна стойка, протектори на двигателя, допълнителни LED светлини и с настроение, излъчвано от всички елементи на дизайна му.

Със серията V9 на Moto Guzzi карането на мотор е удоволствие. С категорично спортната си натура V9 Bobber 850 E5 не е за тези, които искат да останат незабелязани. Новият му двигател с обем 850 куб. см, 65 к.с. и 73 Нм споделя същото родословие като V85 TT. Прави мотоциклета динамичен и пъргав, за което допринася и подобрената рама, подсилена в предната част за повече стабилност и прецизност при каране. Вибрациите са далечен спомен. На тяхно място се настанява ненадминатият комфорт благодарение и на функции като ABS и регулируем тракшън контрол MGCT, който при желание може да бъде изключван.

V9 Bobber 850 E5 демонстрира внушителност с чистота на дизайна, стоманено тяло и импозантни гуми. За страничните панели е използван алуминий, а за резервоара – масивна стомана. Новата двуместна седалка е с възможност за премахване на мястото на пътника. Така мотоциклета става едноместен. За първи път е въведен и изцяло дигитален инструментален панел.

Вече над 50 години серията V7 е емблематична със своя неукротим дух и автентичност. Намираща се в нова фаза от своята еволюция, сега нейните представители са по-бързи, по-комфортни, по-добре оборудвани и с много подобрения, оставайки верни на традиционния стил на марката. Така е с V7 Stone 850 E5 на щанда на „Италия Моторс“. Моторът  е със съвременен, елегантен дизайн с променени странични панели, които подчертават високотехнологичния напречно разположен V-образен двуцилиндров двигател с работен обем от 850 куб. см. Получил допълнителна инжекция с мощност, той дава неподражаемо изживяване при каране, а също стабилност и комфорт. Рамата е със стоманени елементи в сектора на захващане на кормилото, а новите амортисьори Kayaba са с по-дълъг ход. Напълно нов е и дигиталният инструментален панел. Единичният му кръгъл дисплей е с форма, напомняща силуета на орел и може да бъде свързан със смартфон с платформата Moto Guzzi MIA.

Piaggio – магнит за градската мобилност

Търсещите решение за своята мобилност в града ще имат добра възможност за избор сред машините на Piaggio. Скутерите от сериите Piaggio 1, Beverly, Liberty, Medley и MyMoover с различен работен обем на двигателя и в разнообразие от цветове, тговорят и на най-взискателните вкусове и изисквания.

100% „електрическа“ премиера на щанда ще бъде моделът Piaggio 1+ Euro 5 от серията Piaggio 1. С нея започва новата генерация скутери на марката, комбинираща нулевите вредни емисии и безшумното придвижване с качеството, технологиите и безопасността, синоним на Piaggio. Със своя дизайн, прецизно шаси, удобно управление, бързо зареждане, моделът носи уникалност. Оборудван с 2,3 киловатчаса батерия, достига максимална скорост от 45 км/ч и осигурява пробег до 68 км в спортен режим и впечатляващите 100 км на „еко“. Ефективната му комбинация от мощност и комфорт го превръщат в идеалното средство за пътуване в натоварения, динамичен трафик.

Piaggio 1+ Euro 5 е единственият е-скутер в категорията си, който предлага щедро място за съхранение. В отделението под седалката му може да се побере Full-Face каска. Завидното пространство за краката създава удобна позиция за каране. За пътника има здрави сгъваеми степенки.

Серията Beverly също ще присъства на щанда на марката със скутерите си с 300 и 400 кубикови двигатели. За своите 20 години съществуване, Beverly е запазил спортния и елегантен дизайн, разбивайки традиционните концепции за градска мобилност. Машините са универсални, издръжливи, безопасни и комфортни при дълги пътувания. Проектирани са за висока маневреност и забавление, разчитайки на ново шаси и на високоефективен едноцилиндров двигател - четиритактов, четириклапанов, с течно охлаждане и електронно впръскване, с по-ниски шум и разход на гориво. Съвместим с Euro 5, неговата мощност е увеличена с 23%, а въртящият момент – с 16%.

Beverly е олицетворение на италианския стил, с елегантни, изчистени и решителни линии, изкусно комбинирани с цветове и материали. Разположеният по средата резервоар за гориво е запазена марка. Това позволява скутерите да бъдат зареждани и в седнало положение. На тази конструкция се дължи и просторното отделение под седалката, което събира две каски. Удобната позиция за каране превръща моделите Beverly в идеалния спътник.

Piaggio Liberty е идеалната комбинация от елегантност, лекота и технологичност. На щанда серията ще бъде с моделите си с 50 и 125-кубикови i-get двигатели. Те са едноцилиндрови, 3-клапанни, с електронно впръскване на горивото. Ултрамодерни, икономични и надеждни, те съчетават максималната производителност с минималните усилия за поддръжка. Здравото шаси е изградено от тръбна стоманена единична рама с подсилени пресовани плочи за оптимална усукваща и надлъжна твърдост. Моделите с по-голям обем на двигателя са стандартно с ABS.

Елегантното оформление на инструменталния панел безпроблемно смесва аналоговите и цифровите технологии. Класическият скоростомер със стрелка е разположен до модерен LCD дисплей, който се активира с бутон на кормилото. Liberty са удобни и за споделено пътуване с перфектно преценената си триангулация на седалката и подножието на кормилото, със сгъваемите стъпенки и с изцяло преработената си комфортна седалка за двама. Име две отделенията за вещи – в задната част, където може да се инсталира и USB порт за зареждане на телефон и под седалката, в което може да се разположи каска.

Новият клас скутери с високи гуми от серията Piaggio Medley съчетават предимствата на пъргавите, леки модели с тези на по-големите и мощни мотоциклети. Те са с последната генерация на един от най-мощните в сегмента си двигатели – Piaggio i-get с водно охлаждане, с 4 клапана и електронно впръскване. Експонатът на щанда  е със 125 куб. см, но в гамата е наличен и във версия 300 кубика. Функцията Stop-Start го изключва автоматично при спиране, с което ограничава разхода на гориво и потиска шума при повторно потегляне.

Medley е с характерната за серията „сплав“ от лекота, функционалност, удобство и простор. Резервоарът е поместен под пространството за краката, освобождавайки място за отделение под седалката за две каски. Към високите си гуми, Medley добавя и ABS.

Medley е първият модел, който въвежда при скутерите система за свързаност. Чрез Piaggio MIA смартфонът с лекота влиза в контакт с мотоциклета и водачът лесно може да управлява музиката, телефонните си разговори и да подава гласови команди. Изцяло нов е дигиталният LCD инструментален клъстър.

Серията Piaggio Mymoover е достоен партньор на бизнеса за широк диапазон доставки в градски условия. За да изпълнят мисията си максимално добре, тези скутери са екипирани с 3 гуми и подвижен куфар. Товароносимостта им е без аналог в сегмента. Надвишава двойно тази на двуколесните мотоциклети. Предният им багажник събира 20 кг, задният – 60 кг, а централната чанта добавя още 5 кг. Тежестта е разпределена интелигентно между 3 захващащи структури, а усъвършенстван механизъм накланя товара към тялото на водача, така че да елиминира риска от преобръщане и да даде повече сцепление в завоите.

Стабилни, маневрени, безопасни, интуитивни за водача и с улеснено спиране и тръгване машините от серията Piaggio Mymoover може да бъдат и постоянно, свързани с централизирана информационна система, към която да изпращат данни в реално време. За целта те ползват черна кутия, която в непредвидени ситуации подава и авариен сигнал към базата за управление. Допълнително улеснение е и възможността да разполагат с четец на баджове.

 

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

 

img
30 март 2022

Най-големият производител на двуколесни в Европа – италианската компания Piaggio Group, в България се представя от „Италия Моторс“. Мн огообразието на продуктите е наистина голямо. Под шапката на Piaggio влизат няколко елитни, световно известни италиански марки,  които предлагат двуколесни от малките 50-кубикови скутери до големите и мощни тежки круизъри, както и бързите спортни мотоциклети.

На изложението Moto Expo 2022 от 15 до 19 април „Италия Моторс“ ще представи най-ярките модели на Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio и Vespa. Така в зала „Асикс Арена“ (бивша „Фестивална“) ще бъдат задоволени интересът и любопитството на много фенове на мотоциклетизма. На своя щанд №9 с площ от 300 кв. м екипът на компанията „Италия Моторс“ ще помогне на посетителите да намерят сред изобилието от италиански мотоциклети тези, чието „сърце“ бие в същия ритъм с тяхното.

Всички машини, които ще бъдат изложени,  ще ви представим в два бюлетина.

Какво e подготвила Aprilia?

Няколко модела на марката от Ноале ще задържат за дълго вниманието върху себе си.

RSV4 е амбициозен проект на Aprilia Racing Division, в който са използвани най-добрите налични технологии, изробвани първо на състезателната писта. Интегрираните в мотоциклета аеродинамични крила подобряват значително ефективността на двигателя V4 с обем 1099 куб. см, мощност 217 к.с. и максимален въртящ момент от 125 Нм Скоростта не е порок, но този звяр развива 308 км/ч. Безупречното поведение на пътя е гарантирано с легендарното шаси на Aprilia. Подобрената ергономичност е под формата на ново седло и резервоар за гориво, както и на увеличено пространство за водача и по-естествена позиция за каране. Електрическото управление е също по-интуитивно, нов и по-голям е и TFT панелът с инструменти.

Tuono V4 продължава да вдига летвата в категорията „Hypernaked“. Този байк е гордост на инженерите в Ноале. Моделът е безкомпромисен в надпревара на пистата и често е определян като най-необикновения спортен мотоциклет. Същевременно е идеален спътник и за пътувания заради многото си подобрения, повишаващи комфорта – повдигнатото кормило, по-защитения обтекател и повечето пространство за водача и пътника. Мотоциклетът е единственият Naked с 65-градусов V4 двигател 1077 куб., см, мощност 175 к.с., въртящ момент от 121 Нм. Балансът между мощността, структурата на шасито му и електрониката е повече от перфектен.

Първото си появяване пред българска публика ще направи моделът Tuareg 660. Гарантиращ еднакво добро изживяване както при пътуване в градски, така и в извънградски условия, той е с еталонна производителност при всякакви терени. Леката му, цялостна и изключително ефективна платформа Aprilia 660 е преработена за максимален контрол върху асфалт и черен път, независимо дали водачът управлява машината в седнала, или в изправена позиция. Двуцилиндровият двигател вече ес мощност от 80 к.с. и въртящ момент от 70 Нм, който е значително увеличен в ниския и в средния диапазон.

През 2021 г. RS 660 спечели първата си важна спортна победа във водещия американски шампионат “Twins Cup”. Лимитираната серия “Stars and Stripes” от 1500 броя е специално създадена за отпразнуването на повода. Експонатът от тази серия, който ще видим на щанда на „Италия Моторс“, ще се отличава не само със специална графика, но и с по-голям спойлер, единична седалка, опашка и обърнати скорости. Лек и компактен, RS 660 е стабилен и при високи скорости. Усъвършенстваната му система APRC (Aprilia Performance Ride Control), използва вътрешни жироскопи и сензори за ускорение, за да следи за състоянието на двуцилиндровия двигател и за настройките за по-добра производителност и безопасност. Мощността му от 100 к.с., вълнуващата пикова скорост и големият въртящ момент, дават добър ритъм на движение. Висококачествените LED тройни фарове са един от най-характерните елементи в дизайна.

Мощен и лек, легендарният Tuono 660 е рекордьор в своята категория с ниското си тегло от само 183 кг за мощност от 95 к.с. Спортният модел е пригоден както за пистата, така и за пътя. Двуцилиндровият двигател в представената на щанда версия Factory на мотоциклета е по-мощен – 100 к.с. Невероятното ускорение се постига с по-късите скорости с 16-зъбен пиньон. Tuono 660 е заел иновативния двоен обтекател на RS 660, за да постигне съвършената аеродинамика. Моделът е характерен с алуминиевата рамка и шарнирът, регулируемото окачване на Kayaba със специална настройка и подобрената реакция чрез преработената геометрия на кормилната колона са не по-малко съществени отличителни характеристики на модела.

Мотоциклетът SR GT е пъргав, спортен и издръжлив със своето окачване с дълъг ход. Проектиран е да удовлетвори инстинкта за приключения с изследване на различни терени извън границите на града. Вдъхновен от Endurance мотоциклетите, двойният обтекател с предно стъкло осигурява изключителна аеродинамична защита дори и в ежедневния трафик. Окачването с по-голям диаметър от това на съперниците му, както и калибрирането на дългия ход осигуряват повече контрол, комфорт и безопасност. Модерният двигател на представения експонат е с работен обем от 200 куб. см и впечатляващ въртящ момент от 13 кВт. Оборудван е със Start&Stop RISS.

Скутерите Vespa в цялото си многообразие

Една от най-популярните и обичани марки за градска мобилност – Vespa, ще разгърне богата експозиция от модели от всичките си серии: Primavera, Sprint, Elettrica, GTS, GTS Super и Sei Giorni.

Primavera е класика, която още от 60-те е вярна на стила си - динамична и пъргава. Четиритактовият й двигател е с технологията i-get (Italian Green Experience Technology) с въздушно охлаждане и електронно впръскване. Предлага се във версии с 50, 125 и 150 кубика работен обем. Малката и лека конструкция на скутерите Primavera е проектирана за плавно, тихо и комфортно пътуване, а 12-инчовите им колела с алуминиеви джанти осигуряват стабилно сцепление с всякакви повърхности при разнообразни условия.

Серията се отличава с иновативния инструментален панел, многофункционалният и пълноцветен TFT дисплей, свързан с приложението Vespa MIA за незабавна и пълна информация от състоянието на скутера до статистиката за пътуването.

Машините от серия Sprint превръщат дори най-обикновеното пътуване в забавна екскурзия. Отново с корени в 60-те те са наследници на емблематичното поколение спортни Vespa. Днешната генерация съчетава техния свеж и безгрижен дух и го комбинира с модерните технологии на 21-и век. Компактният й, лек, удобен и защитен корпус е изцяло от алуминий. Младежката линия на дизайна е подчертана от стабилни правоъгълни фарове и е завършена с големи 12-инчови гуми с ефектни алуминиеви джанти. Двигателят е четиритактов, с електронно впръскване и разпределение с 3 клапана, перфектно калибрирани за оптимална производителност и разход на гориво. Отново част от семейството i-get, той осигурява специално преживяване за собствениците на Vespa Sprint във всичките си варианти от 50, 125 и 150 кубика, с които ще бъдат експонатите на щанда на „Италия Моторс“.

Серия Elettrica е революция в двуколесната мобилност. Машината черпи енергия от електрически безчетков двигател със съвременна литиево-йонна батерия. Към това се добавя и ефективната система KERS за презареждане при всяко намаляване на скоростта. С моделите на Vespa Elettrica в града е в абсолютна тишина независимо дали е избран енергоспестяващия режим „Еко“, или „Мощност“. Зареждането на батерията отнема не повече от 4 часа, а двигателят и акумулаторът не изискват поддръжка. Към модерните си електротехнологии серията добавя и съвременната мултимедийна система Vespa MIA. Чрез нея скутерът може да се свърже със смартфон и многофункционалният му TFT дисплей да се превърне в „продължение“ на телефона. Elettrica е разработена в два модела: за градския трафик, където постига скорост от 45 км/ч, и за желаещите по-голяма мощност в модификацията до 70 км/ч.

Търсещите висока надеждност и сигурност при пътуванията на дълги разстояния биха предпочели серията Vespa GTS заради здравата стоманена рамка, иновативния пакет електронни контроли и технологията на двигателя, достигаща идеалното ниво на мощност. Част от експозицията на „Мото Експо“ тази година ще бъдат GTS 300 Euro 51 – най-бързата и мощна Vespa на всички времена, и GTS 300 Touring Euro 5, познат с волния си дух и перфектна ергономичност. Двата модела заимстват спортния си характер от едноцилиндровия, четиритактов двигател с работен обем от 300 куб. см, водно охлаждане и електронно впръскване до 23,8 к.с. GTS е с многообразие от цветове, но на щанда на „Италия Моторс“ ще присъстват и ярките модели на GTS Super.

Серията Sei Giorni със своя представител 300 II Edition Euro 5 е вдъхновена от многобройните победи на едноименния легендарен състезателен мотор на Vespa. Тя обединява най-доброто от технологията на двигателя и от дизайна, постигащ комфорт и спортно изживяване. С внимание към детайлите е подходено и спрямо ергономичността, позицията за каране и интегрираната система за безопасност. Автентични акценти са ниският фар на предния калник, кормилото с открита метална тръба, елегантният ретро инструментален панел с аналогов скоростомер на бял фон и 300-кубиковият двигател.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
30 март 2022

Американският лидер в производството на ATV и Side By Side машини - Polaris винаги е под светлината на прожекторите на всяко изложение за подобен род техника. Така ще бъде и на Moto Expo 2022, където официалният вносител за България – Митвас ЕООД ще представи най-новите машини на марката за 2022г.

Щандът на Митвас ЕООД ще бъде в зала Асикс Арена на площ от 65 кв.м. и ще бъдат показани няколко от най-емблематичните модели на марката.

Дебют за България ще направи най-широкото ATV в света - Sportsman XP 1000 S. Със своите 55“ широчина (140 см.), това е машината, която предоставя несравнима стабилност при тежки неравности, дълбоки дупки или управление при сериозен страничен наклон. Допълнителната широчина придава и изключително агресивен външен вид на машината, който не остава незабелязан. Не трябва да се пропускат и огромните ходове на окачването - 11.6” отпред и 14” отзад, както и специфичните и иновативни „извити“ носачи на двете оси, даващи още по-голям клиренс.

И понеже такова окачване се нуждае от мощност, за да демонстрира своите предимства, то задвижването е поверено на двуцилиндров ProStar двигател с цели 89 к.с. Увеличена е издръжливостта на всеки един компонент, като особено внимание е обърнато на шасито, трансмисията и предния диференциал.

Българските почитатели на силните оффроуд усещания ще могат да видят за първи път и спортното ATV Scrambler XP 1000 S. По същество, модела споделя цялата иновативна техника на Sportsman XP 1000 S, но в още по-спортна насока. Теглото на машината е намалено значително, а изпускателната система е с изцяло спортна настройка. Сериозно доказателство за спортните амбиции на машината е фактът, че предния диференциал е заимстван директно от спортното UTV - RZR XP 1000, a кормилото позволява регулация плюс избор на степен на усилване на системата EPS.

Дебют на сцена за първи път прави и изцяло новия работен SxS RANGER 1000 EPS. За разлика от по-скъпия си събрат RANGER XP 1000 EPS, този нов бюджетен модел е перфектното съотношение между цена и качество за клиентите, които държат на качествено свършената работа на първо място. Двигателят е с мощност 61 к.с., което е напълно достатъчно за лов, работа и забавление. Дизайнът е изцяло нов, а комфортните функции в кабината са изцяло преработени от Polaris.

Митвас ЕООД полага огромни усилия да осигури участието и на една абсолютна световна звезда на своя щанд на МОТО ЕКСПО СОФИЯ 2022 – изцяло новия и най-мощен Side By Side в света – RZR PRO R! Машината имаше световна премиера преди броени месеци – през ноември 2021 г.  и предизвика истински фурор сред всички почитатели на оффроуда по целия свят.

Pro R разполага с най-големия в индустрията четирицилиндров атмосферен двигател с обем 2000 куб.см. и 225 к.с. мощност. MaxLink окачването е революция в сектора със своя “box” дизайн, а шасито е най-здравото правено някога. Казано накратко, Pro R е следващото ниво, когато говорим за динамичност и технологии при една Side By Side машина.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
23 март 2022

За първи път по време на тазгодишното изложение Moto Expo 2022 от 15 до 19 април, ще видим нова за българския пазар марка - Sur-Ron. Това са електрически мотоциклети, достъпни за всеки, с първокласно качество и големи възможности. Така на изложението в зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална), броят на електрическите машини се увеличава.

Вносителите на Sur-Ron в България са И МУУВ ЕООД. Те съществуват като компания от 2019 г. Освен на Sur-Ron, фирмата е представител на CIRCUIT EQUIPMENT и HORWIN. Тази година правят дебют на подобен род изложения. Щандът на Sur-Ron ще бъде позициониран в основната изложбена зала и на него ще могат да се видят интересни продукти. Досега са продали над 130 електрически машини у нас.

Компанията Sur-Ron е основана през 2014 г. от трима ентусиасти на мотоциклетите и технологиите. С инвестиция от 30 милиона щатски долара и 40 инженери, те създават първия си модел - Light Bee, пуснат на пазара през март 2018 г.

Половината от специалистите са системни инженери, които разработват интелигентните системи на мотоциклета за управление на електрониката и акумулатора. Другата половина са експерти в дизайна на превозни средства, разработването на продукти и производството. Днес Sur-Ron има собствена фабрика, която е роботизирана до 50% и малко над 100 служители в град Чонгкинг – столицата на мотоциклетите на Китай и Ханджоу – столицата на интернет на Китай.

Компанията Sur-Ron създава и произвежда високопроизводителни електрически мотоциклети, достъпни за всеки. Тяхната философия е, че хората днес са свързани и информирани и следователно с изискват първокласно качество, без да плащат високи цени. Всички части по техните машини са от световно известни марки.

Една от машините, които ще покажат Sur-Ron - Light Bee X  е изненадващ хит в много дисциплини и  изпитания - ендуро, катерене на хълмове, проучване или фрийстайл забавление. Неговият огромен въртящ момент спечели сърцата и на професионалните състезатели.  С интеграцията, дизайна и производителността си, поставя нови стандарти във всички области.

Sur-Ron създаде Light Bee X с идеята да предложи на пазара продукт без аналог досега - лек, бърз, надежден, и в същото време достъпен модел. Той е ефективен както в модерната забързана градска среда, така и в офроуд приключенията.

С автономност на батерията от 100 км пробег и максимална скорост 85 км/ч, Light Bee X ще ви предложи изцяло ново изживяване. Управлението му е сравнимо с лекотата на планински байк, благодарение на теглото си от 47 кг.

Централно разположеният двигател с огромните 250 Нм въртящ момент, разположен в непосредствена близост до батерията с 1.9 киловатчас, допринасят за перфектното разпределение на масата върху окачването с 200 мм ход отпред и отзад.

Със своята рамка от трето поколение, излята под налягане от 6000 т по най-съвременна технология от лек алуминий, Sur-Ron Light Bee X задава стандарти за продукт с най-добро качество. Досега няма нито един мотоциклет със счупена рамка по света.

Леката и мощна батерия 60 V и 32 Ah, съставена от Panasonic 18650 клетки предлага автономия от 100 км, а съвременният BMS с 4 сензора за температура се грижи за надеждността ѝ, позволявайки възможно най-много цикли безпроблемна работа.

Другият забележителен мотоциклет е за крос, но има и версия за града. Става дума за Storm Bee. При тази машина агресивността среща превъзходството в тази идеална комбинация от спортни постижения и всекидневна универсалност. Байкът се Storm Bee отличава с технология от следващо ниво и въртящ момент от 520 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч е уникално – само за 3.9 сек. При това за тегло на машината 120 кг. Батерията е 90V и 48Ah, като гарантира пробег от 120 км и максимална скорост 120 км/ч. Двигателят е с мощност 22.5 кВт. Няма друга кросова машина в света с такава гаранция - 3 години или 30 000 км.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
15 март 2022

По време на тазгодишното изложение Moto Expo 2022 от 15 до 19 април, марката Suzuki в лицето на вносителите Миркат ООД ще покажат осем нови модела. Марката от Хамамацу, като част от Голямата японска четворка, има сериозно присъствие в последните години сред адвенчъри. Особено от 2019 година насам, гамата непрекъснато се обновява

Затова и на мотоциклетното изложение в зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална), силно присъствие на щанда на Миркат ООД с площ 104 кв. м. ще имат адвенчъри. По-точно те ще бъдат представители на легендарната фамилия V-Strom. Но ще видим и друг още по-легендарен бързак – Hayabusa, а също и спортният турер GSX-S 1000 GT.

 DL 650 A V-Strom и DL 650 XT V-Strom 

Който и фен на пътешествията с мотоциклет да помолите да изброи петте най-добри адвенчъри, в неговата петица непременно ще присъства моделът Suzuki V-Strom 650. Мотоциклетът е с обновен дизайн и продължава да съчетава най-добрите характеристики на ADVENTURE серията на Suzuki. Това е забележителна машина, с която може да се стигне до всяко място в града или в планината. Стане ли дума за задача, предизвикателство, приключение, то това е V-Strom 650 - вечният пътешественик. Готов е за нова дестинация и всеки пък доставя максимална наслада от ездата.

Моторът е с V2 четиритактов двигател  с обем 645 куб. см, мощност 71 к.с. при 8800 об/мин. и максимален въртящ момент от 62 Нм при 6500 об/мин. Байкът е с височина на седалката от 83,5 см, обем на резервоара 20 л и тегло 216 кг.

DL 1050 A V-Strom и DL 1050 XT V-Strom 

Тези два модела са по-тежката категория в семейството адвенчъри на Suzuki. Новият V-Strom 1050 отправя покана за вълнуващо приключение, радва окото с елегантния си силует, а безграничните му възможности превръщат всяко пътешествие в незабравимо изживяване. В дизайна му има елементи на легендарния пустинник DR-Z и на големия офроудър DR-BIG.

Оборудван е с пълен пакет системи, които гарантират максимална сигурност и комфорт: Motion Track Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System, Cruise Control System, Load Dependent Control System, Traction Control System, Suzuki Drive Mode Selector (SDMS), Ride-by-wire Electronic Throttle System, Suzuki Easy Start System, Suzuki Clutch Assist System (SCAS), Low RPM Assist, Dual Spark Technology.

Моторът е с V2 четиритактов двигател с обем 1037 куб. см, мощност 101 к.с. при 800 об/мин. и максимален въртящ момент от 101 Нм при 4000 об/мин. Моторът е с височина на седалката от 83,5 см (82,5-88 см), обем на резервоара 20 л и тегло 236 кг.

SV 650 A

SV650 (abs) бързо се превръща в любим мотоциклет на хиляди мотористи по целия свят още със своята първа поява през далечната 1999 г. Сега новият байк вече е значително подобрен, благодарение на технологични иновации. Сред тях са система за лесно стартиране, асистент за потегляне при ниски обороти, леко шаси – само 197 кг, LCD дисплей и съвременен елегантен дизайн, подвластен на концепцията "Clean, Slim and Simple".

Този универсален мотоциклет определя нови стандарти за комфорт и икономичност.  Двигателят Dual Spark 90°V-Twin е четиритактов, с обем 645 куб. см, мощност 76 к.с. при 8500 об/мин и 64 Нм въртящ момент при 8100 об/ мин. Височината на седалката е 78,5 см, а обемът на резервоара 13,8 л.

GSX-S 1000 GT 

Няма начин на щанда на Suzuki да не присъства новият GSX-S1000GT. Това е най таченият спортен турер от поколения мотористи. Той е с подсилени характеристики и ДНК от супер спортните мотори. Новият модел е проектиран така, че да бъде удобен във всекидневието, но също и да осигурява комфорт и стабилност при високи скорости и дълги пътувания.

Две ключови характеристики за концепцията са гордост. Той има иновативен електронен контрол за оптимизиране на представянето и първият 6,5-инчов цветен TFT LCD екран с възможност за свързване със смартфон.

Двигателят е четиритактов с 999 куб. см, 4-тактов DOHC с водно охлаждане, с четири клапана. Доставя изобилие от мощност – 152 к.с. при 11 000 об/в мин., но и в целия си работен диапазон. Има плавни характеристики на въртящия момент от 106Нм при 9250 об/мин, които работят линейно от ниски до върхови обороти, осигурявайки вълнуващо усещане за ускорение.

Двигателят е монтиран върху лека, но много здрава рама, което прави GSX-S1000GT по-лесен за използване при всекидневно каране, като същевременно увеличава стабилността по пътища със завои и магистрали.

За да се намали умората при пътувания на дълги разстояния, GSX-S1000GT използва ръкохватки с гумени демфери и подсилени гумени стъпенки, които редуцират до минимум вибрациите, предавани от шасито на мотора. Освен това кормилото е разширено и ръкохватките са разположени по-близо до моториста, за по-голямо удобство при изправена позиция спрямо предшественика си. Аеродинамичното челно, ветроупорно стъкло и специалните седалки също допринасят за комфорта.

Височината на седалката е 80 см. Теглото на машината е 266 кг.

Моделът разполага с различни фино настроени електронни системи като:

  • Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) с избор между три различни режима, които променят характеристиките на двигателя
  • обновената Suzuki Traction Control System (STCS) – вече с 5-режима за контрол на сцеплението (+OFF настройка) е проектирана да осигури по-голяма стабилност за уверен контрол с по-малко напрежение и умора.
  • Круиз контрол, който поддържа зададена скорост без да подавате газ, а това прави пътуването по магистралите изключително комфортно и т.н.

GSX-S1000GT е първият мотоциклет на Suzuki, който е снабден с 6.5-инчов цветен TFT LCD екран с инструменти. Чрез превключване на настройките за дневен (бял) и нощен (черен) режим на показване, той увеличава видимостта по всяко време и при всяка ситуация на каране. Чрез свързване на смартфони с инсталирано приложение „SUZUKI mySPIN“, мотористът има достъп до съдържание като карти, възпроизвежда музика, осъществява телефонни обаждания и т.н. Приложението е съвместимо както със смартфони с iOS, така и с Android.

GSX 1300 R Hayabusa 

„Соколът скитник“ Hayabusa винаги е бил гордостта на Suzuki. Затова хиляди почитатели на легендарната машина бях адски разочаровани, когато от Хамамацу обявиха, че спират мотоциклета. Но това се оказа само рестарт или по-скоро прераждане. Както бе казано „сбогом“, така от компанията приветстваха с „добре дошъл“ още по-напет Hayabusa.

Новото поколение Hayabusa просто надмина очакванията . То е разработено не само с цел постигане на още по-високо ниво на максимална производителност, като същевременно отговаря на строгите стандарти за емисии Euro 5, но и за да спечели сърцата на своите верни фенове.

От първото си пускане на пазара през 1999 г., Hayabusa постоянно предлага на своите почитатели изключителна мощ, буйно присъствие и безкрайна сила. Новата Hayabusa безпроблемно продължава своето наследство като върховен спортен мотоциклет. "Рафинираният сокол" се завърна.

Двигателят е четирицилиндров с обем 1340 куб. см. Мощността му е 190 к.с. при 9700 об/мин., а въртящият момент – 150 Нм при 7000 об/мин.  Височината на седалката е 80 см, обемът на резервоара 20 л, а теглото 264 кг.

 

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. 

 

Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

 

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022

img
15 март 2022

По време на тазгодишното изложение Moto Expo 2022 от 15 до 19 април, дебют ще направят две нови марки мотоциклети за нашия пазар - Rieju и Gas Gas. Представители за България на тези машини е фирмата Сървизтрейд ООД. На мотоциклетното изложение в зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална), машините на двете марки ще бъдат изложени на щанд с площ 110,5 кв.м.

Gas Gas е испански производител на мотоциклети, създаден през 1985 г. от Нарцис Касас и Жозеп Пибернат в Солт, Жирона. Компанията е специализирана в офроуд и ендуро мотоциклети. През 2014 г. Gas Gas се сля с испанския производител на мотоциклети Ossa и в беше придобит от Torrot Group през 2015 г. През 2019 г. Gas Gas бе закупен от Pierer Mobility AG, които са собственици на мотоциклетите KTM. След продажбата на KTM, офроуд моделите на Gas Gas бяха закупени от испанския производител на мотоциклети Rieju.

От своя страна Rieju е производител на мотопеди и мотоциклети от Испания, базиран във Фигерас, също в района на Жирона. Компанията е специализирана за мотоциклети с малък обем - между 49 и 450 куб. см, като използват двигатели Minarelli. Техните продукти се предлагат в почти всички европейски страни, а от лятото на миналата година и в България.

Сървизтрейд е  представител и на двете марки, като има шоурум и специализиран сервиз. Освен това има и магазин за мотоекипиравка, аксесоари  и оборудване.

Rieju

В гамата на Rieju, моделът MRT 50 Pro заема особено място. Той е базиран на MRT 50. Pro моделите са с традиция в състезанията и са разработени, за да  осигурят най-доброто каране при всякакви условия. Новото поколение има предавателна кутия с 6 скорости, 2-тактов двигател с течно охлаждане разполага със специално захранване, дава добри максимална мощност и нива на въртящ момент. Масивните 40 мм обърнати вилки с регулируем по височина заден амортисьор плюс прогресивно задно окачване, осигуряват страхотно управление при всякакви условия. Професионално е алуминиевото кормило с ръкохватки за състезания Domino, алуминиеви джанти 21” отпред и 18” отзад. Спирачките Galfer с вълнообразни дискове 300/200 мм с радиално монтиран AJP апарат с двойно бутало отпред.

Моделът Century 125 е вдъхновен от легендарния Rieju 175 от 50-те години на миналия век. Century е роден и носи духа, който винаги е характеризирал Rieju. Мотоциклетът иска да предаде елегантността на своя дизайн в съчетание с високопроизводителен двигател. Той предлага нова линия за 125-кубиковия сектор, съчетаващ модерен обрат на класическия дизайн с достатъчна мощност и динамика. 125-кубиковият Century отбелязва тенденциите в сегмента на Scrambler -Vintage. Тази звезда на Rieju е много важна за марката, тъй като отдава почит на 75 години от основаването на компанията RIEJU SA.

Моделът MR300 Racing също е доста интересен. Всъщност, Rieju MR 250/300 Racing няма да остави никого безразличен. Неговият 250/300-кубиков двигател с течно охлаждане 2T, плюс предното и задно окачване Kayaba и спирачките  Nissin, го правят с най-доброто съотношение цена/качество на пазара. Двигателят е двутактов едноцилиндров, с течно охлаждане с обем 299,3 / 249,5 куб. см, диаметър и ход 72 х 72 мм. Отговаря на стандартите Euro5. Скоростната кутия е 6-степенна.

Gas Gas

Знаете ли кой спечели рали Дакар 2022 при мотоциклетите? Това е британецът Сам Съндърланд с Gas Gas. Той триумфира за втори път в ралито след 2017 г. в Южна Америка, но донесе първият успех на марката Gas Gas в тежката надпревара. Така тези мотоциклети затвърдиха офроуд качествата си и в рали Дакар.

Както стана дума в началото, Gas Gas  е специализирана в производство на офроуд машини.

Сред тях и моделът Gas Gas TXT 250 – trial. В тази дисциплина марката има дълги и победни традиции. У нас триалът на е много популярен, а и малцина са тези,  които владеят тънкостите на езда на тези мотоциклети. Такива машини рядко се виждат у нас и TXT 250 ще предизвика неминуемо интерес сред мото феновете, тъй като GasGas с триал линията си е доказан лидер в тази категория от много години.

Машините са изключително интересни, забавни и приятни за управление. Нито един друг тип мотоциклет не може да развие комплексните умения за баланс, позиция на тялото, управление на газта, съединителя и спирачките, както при триал мотоциклетите. Разнообразието от четири различни кубатури прави тези мотоциклети изключително подходящи за деца, начинаещи, напреднали и екстремни ендуро състезатели. Триал мотоциклетите не се нуждаят от честа поддръжка, те са изключително тихи са и дори ездачът може да се упражнява докато двигателя е загасен!

Новият TXT Racing предлага дългогодишния опит и еволюция, изключително прецизно балансираните настройки на мотоциклета. Поведението на съединителя, спирачките, окачването и двигателя, са разработени така , че да пилота лесно да вземе максимума от собствените си възможности и лесно да надгражда техниката си.

За 2022 г. Gas Gas представи 18 модела мотоциклети за мотокрос, ендуро и крос кънтри. Компанията разширява гамата, като добавя три нови машини за мотокрос. За децата представиха малкия байк MC 85. За възрастните и по-големите деца пуснаха нов двутактов MC 250, заедно с четиритактовия MC 350F.

Новият малък MC 85 е идеалният избор за малки състезатели, които си пробиват път нагоре. С внимателно проектирано шаси и по-малки колела, мотоциклетът осигурява безкомпромисно управление и производителност.

За ентусиастите най-добрият мотоциклет е двутактов, с обем 250 кубика – MC 250. Двигател има голям въртящ момент и достатъчно пикова мощност. С окачването WP XACT байкът поема високи неравности и скокове, без значение колко силно или бързо ездачът ги атакува. Моторът печели с елементарната механика и ниските експлоатационни разходи.

MC 350F е третият и последен модел за мотокрос в гамата за 2022 г. Със силна, използваема мощност и пъргаво управление. Това е машина, предназначена за забавни уикенди на трасето, заедно с приятелите. Моторът е супер лек. Тези, които се осмелят да завъртят газта малко по-здраво, ще усетят как байкът става страшно бърз!

Сред гамата за 2022 г. има способни и забавни машини. Може да се избира от общо девет невероятни мотоциклета за ендуро. Но от тях има четири модела, които са най-търсени. Новият EX 250 е в непосредствена близост до по-големия си брат EX 300. Той допълва гамата крос кънтри, която включва и три 4-тактови модела.

Изненадата от Gas Gas  на Moto Expo 2022 ще бъде електрическият байк MC-E5. Това е юношески кросов мотоциклет, който е супер тих и супер забавен. Идеален е за младежи, които се учат. Моторът е снабден с електрически захранващ пакет за бързо зареждане и предлага 6 различни режима на каране. Така и родителите могат да упражняват контрол.

Но MC-E 5 не е играчка. Това е пълноценен състезателен мотор, насочен както към начинаещи, така и към младите любители на кроса. Той е лесен за транспортиране, с нулеви емисии и почти нулев звук. Има обаче супер издръжлива рамка, първокласно WP окачване, цялостна лека конструкция, регулируема на височина на седалката и висококачествени части.

Moto Expo 2022 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт в зала Асикс Арена от 15 до 19 април. Вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.

Цени Билети: На място: 12 лева /събота и неделя/; 10 лева /делничен ден/; Деца от 12 до 18 години – 6 лева;

Онлайн – /2 лв. отстъпка за онлайн закупуване/: 10 лева /събота и неделя/; 8 лева /делничен ден/;

Хора с увреждания – Безплатно; Деца от 12 до 18 години – 4 лева. Деца до 12 години с придружител – Безплатно.

Пресцентър Moto Expo 2022