Три съвсем нови макси скутера на Kymco ще представи вносителят на марката за България – Мотопойнт ЕООД на изложението MOTO EXPO 2023 в зала Арена София от 20 до 23 април. Тези машини са последния писък на модата в категорията. Освен това на щанда на компанията с площ от 234 кв. м ще видим и най-новите и обновени машина на италианската марка Benelli.
Тайванската Kymco отдавна си извоюва славата на един от топ производителите на скутери. Нейната популярност в Европа отдавна е извоювала сериозен пазарен дял. Да не говорим за Азия и Пасифика където Kymco са в челото. Сега, в София ще видим три от топмоделите на марката и то в категорията макси скутери и кросоувъри.
XCiting VS 400
Много точно попадение на Kymco е максискутераът XCiting S400i и подобрената му версия XCiting VS 400 Limited edition. Тези две версии на обновения скутер са за 2023 г.
XCiting S400i запазва своя 399-кубиков едноцилиндров SOHC двигател , с 4 клапана и с течно охлаждане. Той произвежда безпроблемно 35,54 к.с. при 7500 об/мин и 37,7 Нм въртящ момент при 6250 об / мин. Машината има маса общо 195 кг. Скоростната кутия е CVT.
Машината се бори с трафика и достига скорост 120 или 130 км/ч по магистрала с изненадваща лекота. Максимална скорост е от около 155 км/ч и също лесно се достига. Резервоарът е 12,5 л, а разходът на гориво от около 27 км с 1 литър и дава автономност над 300 км.
Стилът е наистина красив, с чисти спортни линии. Предното стъкло е регулируемо. Седалката с височина 805 мм е просторна и удобна за продължително пътуване.
Окачването е твърдо, като подчертава спортния характер на XCiting VS 400. Управлението е безупречно. Размерите на максискутера са дължина 2190 мм, широчина 800 мм и широчина 1345 мм. Междуосието е 1565 л.
Светлините са светодиоди. Има три измервателни уреди за скоростта. Конвенционален аналогов скоростомер е отляво, както и аналогов и цифров скоростомер в центъра. Информация за пътуването дава LCD дисплей. Телефонът може да се свърже чрез Bluetooth към LCD дисплея.
AK 550 Premium
Това е един от най-успешните модели на Kymco. У нас ще бъде премиерата на последната версия на модела - Kymco AK 550 Premium. Моделът бе представен пред света на изложението EICMA 2022 в Милано.
Новия AK 550 Premium за първи път идва с иновативно многопозиционно електрическо предно стъкло. Инженерите и конструкторите са поработили доста върху външния вид на AK 550 Premium, за да се постигне по-добър аеродинамичен коефициент.
Скутерът вече е с подобрен дневен фар като конфигурация и функции. Има един бутон за захранване вместо контролния, който се намира при стандартния AK 550. Вдъхновена от клавишите на пиано, новата централна конзола на AK 550 разполага с функционални опции, които са лесни за работа и са интуитивни.
AK 550 Premium разполага със система за контрол на сцеплението (тракшънконтрол), която предотвратява буксуване на колела по мокри пътища и неравни повърхности. Други нови функции включват електронен дросел, круиз контрол и два режима на каране: Rain и Power. В допълнение, новият AK 550 Premium е оборудван с антиблокираща интелигентна спирачна система (AIBS или Advanced Intelligent Braking System). AIBS е версията на KYMCO на ABS в завой.
Освен това, AK 550 Premium е първият в света скутер с Cornering ABS. Това важи и за инерционното измервателно устройство IMU (Inertia Measurement Unit), което си сътрудничи със сложната спирачна система AIBS и естествено Cornering ABS.
Двигателят е високотехнологичен, производителен и икономичен, със стандарта Euro5. Той е двуцилиндров редови, DOHC с 8 клапана, с обем 550,4 куб. см. Мощността му е 51 к.с. при 7500 об/мин и въртящ момент от 52 Нм при 6000 об/мин.
Скутерът е и с последното поколение на най-модерната мултимедийна система Noodoe – специалитет на марката.
DT X360
С новия Kymco DT X360, марката влиза в непознати води – тези на скутера приключенец. Или по-точно в категорията „приключенски кросоувър“.
Kymco DT X360 ще бъде една от най-интересните премиери на щанда на Мотопойнт. Той е базиран на Kymco Downtown 350i. Има същото тръбно стоманено шаси, лети джанти, спирачки и окачване. Естествено и същия 321-кубиков едноцилиндров четиритактов двигател с мощност 28.4 к.с. (21.2 кВт) при 7250 об/мин. и 29,3 Нм при 5750 об/мин. Предавателната кутия е безстепенна CVT.
Резервоарът за гориво е 12,5 литра, разходът е 27 км/л или 3,7 л на 100 км. Емисиите CO2 са 87 г/км, в пълно съответствие със стандарта EURO5. Максималната скорост е над 130 км/ч.
Масата с течности е 194 кг или с 5 кг повече от Downtown 350i. Размерите са (Д х Ш х В): 2165 х 780 х 1280 мм. Междуосието е 1545 мм.
Машината има нова каросерия, по-малък екран в приключенски стил, изцяло LED светлини. Инструментите са цифрови и специално проектирани за максимална четливост при всякакви метеорологични условия.
Пропорциите и високият преден калник са част от спортните характеристики на DTX360. Кормилото е по-широко, за да позволи по-добър контрол дори върху неравна настилка. Позицията на водача се повдига, за да подобри видимостта на пътя. По този начин той контролира по-добре машината в завой.
Седалката е с височина 800 мм. Стоманената рама е свързана с ефективно система за окачване. Отпред то е 37 мм хидравлична телескопична вилка с ход 110 мм. Отзад е с единично люлеещо се рамо с регулируем двоен амортисьор със 100 мм ход.
Benelli
Моделите от приключенската гама на Benelli са от най-търсените. TRK 800, TRK 702 и TRK 702 X са най-новите за Benelli. TRK 800 е мотор с приключенско-туристически дизайн, очаква се да е един от най-големите конкуренти в сегмента. TRK 702 и 702 X се очакват на пазара и в шоурума на Мотопойнт в средата на годината. 702 е подходящ за градско и извън градско каране, а структурата на 702 Х се фокусира върху off-road приключения.
Мотоциклетите TRK 502, TRK 502 X и TRK 251 са проектирани да овладяват всякакви пътни условия – кал, пясък, асфалт. С удобна ергономичност, впечатляваща защита от вятър и метеорологични условия и ефективно окачване. Имат икономичен и мощен двигател.
Моделите BN 125 и Tornado Naked 125 са проектирани и създадени за младота поколение, прохождащи и амбициозни мотористи. Това са пъргави и компактни, нетрадиционни градски мотори, които предоставят бързо и маневрено придвижване в градски условия и пъргаво забавление на открития път.
Машините Imperiale 400, Leoncino 125, 250, 500, 500 Trail, 800 са от най-известните в гамата на марката. Imperiale 400 е класически мотоциклет, реинтерпретация на исторически модел от гамата Benelli-MotoBi. Лесна, интуитивна и изключително завладяваща машина, благодарение на елегантната си визия и ретро душа. Подходящ за всякакви условия на каране.
С Leoncino марката Benelli успява да пресъздаде един от най-обичаните мотоциклети от Pesaro. Дизайнът съчетава отсечени форми с хармонични линии и създава стилна автентична и сърцата дизайнерска концепция. 125 е подходящ за прохождащи мотористи, които търсят пъргавина и стилен външен вид. Trail версията е подходяща за всички терени и всякакви условия на каране. 800 - формите стават по-твърди и по-изваяни, като по този начин засилват неговата сила и динамизъм.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Напомняме, че пресконференцията за Moto Expo 2023 е на 19 април 2023 г., от 11.00 до 12.00 часа в Зала Арена София (бивша Арена Армеец) на мястото на събитието. Конферентна зала етаж - 1, вход през вход С.
Безплатен паркинг за журналисти и гости.
Пресцентър Moto Expo 2023
По време на изложението MOTO EXPO 2023 в зала Арена София от 20 до 23 април, ще има един много, много специален празник. Или по-точно – BMW Motorrad ще чества своята 100 годишнина. По време на изложението, а през цялата година, ще се празнува вековния юбилей.
Затова и цялата насоченост на щанда на BMW с площ 201,5 кв. м в зала Арена София от 20 до 23 април ще бъде под знака на юбилея. Преди 100 години с мотоциклета R 32 се постави началото на уникална история на успеха за BMW. Ще бъдат показани и два специални юбилейни модела - R nineT 100 years, който бе представен в края на миналата година и R 18 100 years, съименник на един от култовите модели на баварците от миналото.
Другите две премиери са не по-малко интересни и вълнуващи. Едната е електрическият СЕ04. Другата пък е най-мощният мотоциклет на BMW Motorrad - M 1000 R.
R nineT 100 years
Преди 100 години с R 32 се постави началото на уникална история на успеха. Компанията отдава почит с една нова икона: BMW R nineT 100 Years. Моделът е лимитиран до 1923 броя и е за любителите, които усещат носталгия. Естествено той е с разпознаваемия боксерен двигател. Той представя #SoulFuel в неговата най-ексклузивна форма. Особеност на мотора е лакът Black storm металик върху хромирания резервоар. Традиционната технология Paint on Chrome е изразяване на почит към R 75/5 от 1969 г.
Блясъкът от един век може да изглежда и вечен и съвременен. Мотоциклетът беше, е и си остава дизайнерска икона. Limited Edition е поразителен и впечатляващ. Емблемата 100 години го прави официално: „1 of 1923“ и заявява, че това не е мотоциклет за всекиго.
Моделът 100 Years идва с включените висококачествени Option 719 пакети фрезовани части Shadow и Shadow II. Те съдържат огледало на края на кормилото, системи за опора на краката и др. Към това се прибавя пакетът за комфорт, който носи със себе си полезни характеристики като адаптивната светлина при завиване.
Като основател на Heritage света, R nineT винаги носи в себе си частица от миналото на BMW и въпреки това остава съвременен.
R 18 100 years
Друг модел, почитащ славата на марката е BMW R 18 100 Years. И той е лимитиран до 1923 броя, модел за любителите. Поставя историческите акценти с много хром. Например резервоара с форма на капка е с бели линии, който от 1936 г. прави R 5 разпознаваем. И, естествено, уникалният боксерен двигател #SoulFuel в неговата най-ексклузивна форма.
Моделът 100 Years е с включена дизайнерска опция хром с множество аристократични хромирани части, като крачен и ръчен лост, затягане на кормилото, преден капак на двигателя или огледала.
R 18 започна своето пътешествие като съвременна интерпретация на историческите мотоциклети. За това допринася и правият, хромиран краен шумозаглушител Akrapovič с вградено лого BMW Motorrad и седалката в цвят бича кръв с капитонирана визия.
M 1000 R
Предизвикателство до лимита или M 1000 R. Kurz M R. Superbike се среща с концепцията за Dynamic Roadster. Неговите гени са от създателите на M машините за моторни спортове и пистата. На това са подчинени мощността от 210 к.с. и с 280 км/ч. максимална скорост.
Съвършенство е в детайлите. За да могат виртуозите в карането да останат на седалката, M уинглетите пораждат аеродинамични задвижващи сили. При скорост от 220 км/ч. натоварването на предните колела се увеличава с 11 кг. Постигната е максимална стабилност с редица системи при движение - по-малко накланяне, Wheelie, по-късно задействане на спирачките и по-ранно ускоряване в завои.
M Experience доминира в електрониката с 6,5-инчовия TFT дисплей с анимация за стартиране. Благодарение на функцията Memory един от четирите варианта на екрана се появява автоматично след старта. M е оптимизиран и за състезателната писта. Благодарение на новата комутационна светлинна сигнализация, целият оборотомер мига при достигане на настроените обороти.
Двигателят за Superbike, усъвършенстван за Hyper Roadster е четирицилиндровият на RR с технология BMW ShiftCam. Той се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 3,2 секунди. Достига максимални обороти от 14 600 об./мин, кото прави M R най-силния роудстър на марката. От 10 000 об./мин нагоре се усеща повече въртящ момент и ускорение. Асистентът за скорости Pro позволява бързо превключване от по-висока към по-ниска предавка и обратно. Наситеният звук от титановия шумозаглушител има страхотен ефект.
Ходовата част е със серийно DDC и напълно регулируеми пружинни елементи, регулируем демпфер на управлението и фрезовано закрепване на кормилото. При M R ходовата част на RR е пригодена за изискванията на Dynamic Roadster. Режимите на каране са Rain, Road, Dynamic, Race и Race Pro. В зависимост от режима, DTC гарантира максимална безопасност и пътна динамика. Асистентът Brake Slide Assist помага при дрифт със спирачките в завои.
CE 04
Това е машина за града и градските региони. CE 04 е проект, който прави първата стъпка към следващата нова идея. Развива се повече от 10 години в решения и концепции за градска мобилност на базата на електроенергия. Затова BMW CE 04 стартира нова ера в дизайна и се интегрира плавно във всекидневието.
Дизайнът на BMW CE 04 се базира на плоския акумулатор в основата и компактното задвижване. Свободата и решенията при оформлението създават нова естетика. Например отварящото се настрани отделение за багаж или седалката с „летящ“ вид. Друго предимство е ниският център на тежестта. Така се постига лесно управление, изненадваща динамка и удоволствие от карането.
BMW CE 04 се зарежда лесно от битов контакт 220 V или от BMW Wallbox. Опционално е зарядно устройство за бързо зареждане от 0% до 80% само за 65 минути.
BMW CE 04 има нова ефективна свързаност благодарение на BMW Motorrad Connectivity и на приложението BMW Motorrad Connected. 10,25-инчовия TFT дисплей с възможност за разделяне на екрана е мястото, където се срещат дигиталния и аналоговия свят. Мобилността и комуникациите се обединяват в едно. Смартфонът е защитен от намокряне в отделението с вентилация, като същевременно и се зарежда благодарение на USB C връзката.
По отношение на комфорта и безопасността, BMW CE 04 зе уникален с доказаната техника на BMW Motorrad. ABS, ASC и интелигентният авариен асистент ECALL са стандартни функции. Допълнително се предлагат DTC и ABS Pro. Има варианти на седалка с интегрирана облегалка и отопление, както и електрическа помощ при движение назад. Наличен е и Keyless Ride.
На щанда на BMW на MOTO EXPO 2023 в зала Арена София ще видим още няколко познати и популярни модели. Това са BMW S 1000 RR, R 1250 RS, R 1250 GSAdv, F 850 GS, S 1000 XR, R 1250 R, F 900 R, C 400 GT, R 1250 RT, K 1600 B и K 1600 GT
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Пресцентър Moto Expo 2023
Тема - MOTO EXPO 2023
Гости
1. Александър Костадинов - Председател на УС на ААП
2. Станислав Панчев- член на УС и ръководител на секция "Двуколесни"
3. Татяна Груева - Изпълнителен директор на ААП
4. Ивайло Жеглов - Управител на Експо Тйм ООД
Водещ пресконференция Стефан Илиев MOTO CLUB БЪЛГАРИЯ
Безплатен паркинг за журналисти и гости.
Две американски и една британска марка ще видим на изложението MOTO EXPO 2023 в зала Арена София от 20 до 23 април. Това са легендарните машини от Милуоки Harley-Davidson, електрическите Zero Motorcycles и още една марка, написана със златни букви в историята на мотоциклетизма – британската Triumph Motorcycles. Официален вносител и на трите марки е компанията Sofia Moto Trade.
Фирмата Sofia Moto Trade е редовен участник в мотоциклетните изложения. Стартира първо с Harley-Davidson, от няколко години е представител на Triumph, а от миналата 2022 г. е представител и на Zero Motorcycles. Неслучайно щанда на тези три марки на MOTO EXPO 2023 в зала Арена София е най-голям по площ – 308 кв. м. Там ще бъдат изложени 6 модела мотоциклети от Милуоки, 12 от Обединеното кралство и 4 електрически.
Harley-Davidson не е само марка. Harley-Davidson е институция.
От началото на 2023 г. започнаха празненствата за легендарната марка от Милуоки, която празнува 120 години от създаването си! Не само в Щатите на фестивала Harley-Davidson Homecoming, но и по цял свят всички фенове и собственици на американските легенди празнуват. По този повод в Милуоки са подготвили специална юбилейната колекция от седем ограничени серии, специализирани модели мотоциклети, включващи възпоменателна боя, покрития, емблеми и първокласни характеристики.
Едногодишно честване на 120 години гордост и майсторство на Harley-Davidson стартира на 13 януари с представянето на първото издание на нови модели в гамата мотоциклети Harley-Davidson за 2023 г. - CVO Road Glide. Предложенията са още обновен модел Harley-Davidson Breakout Performance Cruiser, вълнуващата триколка Road Glide 3, новият средно тежък спортен мотоциклет Nightster Special и обновен и затъмнен триколка Freewheeler.
Празници на марката ще има и в България. Като част от тях е и участието на MOTO EXPO 2023. Така посетители и фенове ще могат да видят моделите: Road Glide ST, Fat Boy 114, Breakout 114, електрическият LiveWire, новият Pan America, а също специален Custom мотор или CVO.
Най-сериозната премиера на Triumph Motorcycles Bulgaria е атрактивният SPEED TRIPLE 1200 RR.
Това е най-новото от Острова, която ще може да се види по време на MOTO EXPO 2023. Той комбинира отличителна британска елегантност и стил с вълнуващо представяне в реалния свят. Speed Triple 1200 RR е най-новият и най-добрият спортен мотоциклет за пътя.
През 2021 г. 1200 RS направи абсолютна революция в теглото, мощността, управлението, технологията и стила на Speed Triple. Сега за 2023 г. летвата е вдигната още повече с новия най-висок клас 1200 RR, проектиран да достави зашеметяващо и изтънчено ново изявление в стил Speed Triple, съчетано с най-фокусираното, вълнуващо и динамично каране някога .
По-ангажиран, с най-висока спецификация, RR разполага с красива нова, изработена настройка на обтекателя и още по-фокусирана ергономичност на водача. Снабден е с най-съвременна технология и първокласно окачване, спирачки и гуми. Както личи, RR е толкова удобен на състезателната писта, колкото и на пътя.
Както стана дума, на щанда най-много ще бъдат машините на Triumph. Освен гореспоменатият модел има още един нов мотоциклет за 2023 г. - Street Triple 765 RS. Ще бъде изложена цялата гама на модела Tiger. Това са: Tiger 900 Rally PRO, Tiger 900 GT Pro, Tiger 1200 Rally Explorer, Tiger 1200 GT Explorer, Tiger 1200 GT Pro и Tiger Sport 660. Освен това ще видим Trident 660, Rocket 3 R или GT, Bonneville Bobber и Speed Twin.
За втора поредна година ZERO Motorcycles Bulgaria ще участва в MOTO EXPO.
Американската компания е създадена през 2006 г. от Нийл Саки – бивш инженер от НАСА. Първоначално тя е в Санта Круз, Калифорния, а сега централата е в Скот Вали.
Тази година към гамата си електрически мотоциклети добавят и новият модел DSR/X. Наистина, новият DSR/X вдъхва увереност по време на пътуване чрез изправена позиция на каране с висок просвет. Всичко това е съчетано с незабавно и плавно ускорение, осигурено от най-новия двигател с директно задвижване на Zero - Z-Force 75-10X, за лесно справяне с екстремни терени.
Тази нова конфигурация на двигателя произвежда най-високата мощност досега от Zero - невероятните 225 Нм въртящ момент. Това е повече от достатъчно, за придвижване по всякакъв терен. Настройките за предварително натоварване на задния амортисьор се регулират ръчно, за да се осигури гладко каране с леки или тежки товари.
DSR/X е първият електрически байк с офроуд мотоциклетния контрол на стабилността (MSC) на Bosch. Той добавя допълнителна безопасност, контрол и увереност за водачи с всякакви нива на опит на офроуд при променливи условия на сцепление.
DSR/X е с нови функции Cypher III+, които включват по-бързо зареждане, повече капацитет на батерията, навигация завой по завой и режим на паркиране, който добавя възможността за лесно придвижване напред и назад до място за паркиране или за подпомагане при изчистване на трудни препятствия.
Други модели мотоциклети на ZERO, които ще видим на щанда са SR/F, SR/S и FXE.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Пресцентър Moto Expo 2023
Оранжево и зелено. Това са цветовете на КТМ и Kawasaki. Едната е австрийска марка , а другата е част от Big 4 (Голямата четворка) от Япония. Тези два бранда, заедно с Husqvarna са обединени от оториризираният им вносител в България Софкъмпъни ООД.
На MOTO EXPO 2023 в зала Арена София, фирмата ще предложи всички най-нови машини от споменатите марки. Те са налични в познатия на всички мотоциклетисти EDImotocenter на Околовръстния път. Там, заедно с мотоциклетите може да се видят и екипировка, части и мотоакесосари за всякакви вкусове и предпочитания.
На щанда на фирмата с площ 182 кв. м в Арена София по време на MOTO EXPO 2023 в зала Арена София ще бъдат показани премиери и нови модели, някои от които, показани преви 2-3 месеца.
Марката КТМ е известна със своите успехи в мотокроса, рали Дакар, а в последните няколко години и на пистите от MotoGP. Затова на щанда ще могат да се видят някои от най-атрактивните машини от всички категории – офроуд, мотокрос, супермото, ендуро, адвенчър, супермото и шосе.
Премиерите на КТМ са няколко:
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO
KTM 1290 SUPER DUKE R EVO е технологична еволюция. Благодарение на интуитивната технология за полуактивно окачване (SAT), този мотоциклет не само се адаптира към пътната настилка, но и към водача. Двигателят е четиритактов, двуцилиндров V-образен под 75 градуса с обем 1301 куб. см и мощност 132 кВт.
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
Изберете точка на картата и поемете натам с KTM 1290 SUPER ADVENTURE R, който притежава несравнимата способност да прекосява най-дивите и предизвикателни терени с водещо в класа си представяне. KTM 1290 SUPER ADVENTURE R е проектиран и готов да достигне навсякъде по света.
Този истински приключенец е с четиритактов, двуцилиндров V-образен под 75 градуса двигател с обем 1301 куб. см. Мощността му е 118 кВт или 158 к.с. и въртящ момент от 138 Нм. Резервоарът е 23 л. Височината на седалката е 880 мм, а сухата маса 221 кг.
KTM 390 ADVENTURE SPOKE WHEELS 2023
KTM 390 ADVENTURE SW 2023 е друг интересен приключенец. Той пренаписва правилника за това какво трябва да бъде всекидневното пътуване. Обединявайки гъвкавост на всякакви пътища, доказан едноцилиндров, четиритактов, 373-кубиков двигател и водещо в класа шаси, KTM 390 ADVENTURE не само търси нови приключения - той няма неизследван път.
Малкият адвенчър мотор е с мощност 32 кВт, 14,5 л обем на резервоара, 855 мм височина на седалката и суха маса 158 кг.
KTM RC 390 2023
Виждате ли надписа от страни на тази мотоциклет – Ready to race (Готов аз състезания)? Това е генетично заложено в KTM RC 390 от 2023 г. Той е high-performance суперспортна машина със състезателни корени. Мотоциклетът е роден от опита на КТМ в мотоциклетната Гран при в клас Moto 3 и Moto 2. Затова RC 390 е с отличаващ се с впечатляващ технологичен пакет, както и състезателен стил, характеристики на управление и пристрастяваща мощност. KTM RC 390 е състезател от реалния свят.
Той е едноцилиндров двигател 373 куб. см и мощност 32 кВт. Обемът на резервоара е 9,5 л, височината на седалката 820 мм, а теглото 149 кг.
Ето и премиерите на KAWASAKI:
KAWASAKI VERSYS 650 2023
Новият Versys 650 е създаден да завладее града или да го остави далеч назад. Неговият максимален потенциал оживява във версията Tourer+ и води ездача и пътника към следващото голямо приключение. С нови и иновативни специални функции, които гарантират наслада от всяко едно каране.
Машината е с 649-кубиков, четирицилиндров редови двигател DOHC с 8 клапана. Мощността му е 49 кВт или 66 к.с. при 8500 об/мин. Въртящият момент е 61 Нм при 7000 об/мин. Височината на седалката е 840 мм, а теглото 217 кг.
KAWASAKI NINJA ZX-10R 2023
Този мотоциклет ще се стори познат на всеки, който се интересува от WorldSBK. Той изведе пилотите на Kawasaki до шест титли в световния супербайк шампионат. Ninja ZX-10R демонстрира своите качества, печелейки титлите, като същевременно позволява на широк кръг от мотоциклетисти да изпитат тръпката от изследването на техните граници на пистата.
Ninja ZX10R е мотоциклет от следващо поколение, който предлага значително подобрена аеродинамика и нови функции като електронен круиз контрол и TFT инструментален панел със смартфон свързаност, които подобряват удоволствието от градското каране.
Двигателят е 4-цилиндров, редови, с обем 998 куб. см, DOHC с 16 клапана. Мощността е 149, 3 кВт или 203 к.с. при 13 220 об. Мин. С RAM Air мощността става 213 к.с. Въртящият момент е 114,9 Нм при 11 400 об/мин. Обемът на резервоара е 17 л, височината на седалката 835 мм, а теглото 207 кг.
Повече информация относно характеристиките на всички машини: https://edimotocenter.com/
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Пресцентър Moto Expo 2023
Никога досега GasGas не е била толкова популярна мотоциклетна компания, колкото в последните години. Донякъде това се дължи както на технологичното израстване на испанските машини, така и на спортните успехи по трасета и писти. След като GasGas бяха закупени от Pierer Mobility AG, собственици и на мотоциклетите KTM, марката доби световна известност. Ще ги видим и на MOTO EXPO 2023 в зала Арена София.
Заедно със световната си популярност, GasGas набраха скорост и у нас, независимо че са отскоро на българския пазар. Миналата година марката, заедно с другите испански мотоциклети – Rieju, направи дебют на изложението София. Сега вносителите на Rieju и GasGas от Сървистрейд ООД, отново ще присъстват на MOTO EXPO 2023.
Компанията GasGas е създадена през 1985 г. от Нарцис Касас и Жозеп Пибернат в Солт, Жирона в Каталуня. Продукцията е специализирана в офроуд и ендуро мотоциклети. През 2014 г. GasGas се сля с испанския производител на мотоциклети Ossa и в беше придобит от Torrot Group през 2015 г. През 2019 г. Gas Gas бе закупен от Pierer Mobility AG, които са собственици на мотоциклетите KTM. След продажбата на KTM, офроуд моделите на Gas Gas бяха закупени от испанския производител на мотоциклети Rieju.
Rieju също е е производител на мотопеди и мотоциклети от Каталуня, Испания. Базата е във Фигерас, също в района на Жирона. Компанията произвежда мотоциклети с малък обем - между 49 и 450 куб. см с двигатели на Minarelli. Сървизтрейд ООД е представител и на двете марки, като има шоурум и специализиран сервиз. Освен това има и магазин за мотоекипировка, аксесоари и оборудване.
Нарастващите продажби и популярност на Gas Gas по света, а и у нас се дължи до голяма степен и на спортните успехи. GasGas имаха победи и популярност в триала, ендурото и кроса. Скокът на още по-високо стана, когато през 2022 г. Сам Съндерланд с GasGas спечели рали Дакар – най-голямото офроуд приключение в света. Нещо повече - GasGas излязоха от популярността си на „кални“ мотоциклети, заради активността си в мотоциклетната Гран при. След прощъпулника в малките класове, тази година GasGas прави дебюти и в MotoGP и то със заводски отбор.
Вносителите на марката GasGas от Сървизтрейд на своя щанд от 130 кв. м в зала Арена София, ще покажат всичко най-ново, произведено в Каталуня - от детските мотоциклети до големите „екшън герои“, като този на Сам Съндерланд.
Всички модели са версия за 2023 г. с подобренията, направени от инженерите на компанията. Ще има и електрически мотоциклети за най-малките.
Като стана дума за мини машини, то трябва да отбележим специалната детска гама за мотокрос на GasGas. Става дума за моделите MC85, MC65 и MC50, във версия 2023 г. Към тях трябва да добавим и електрическите минимотори MC-E3 и MC-E5.
Любителите на мотокроса ще могат да видят също нови машини. Сред тях е фабричната версия MC450F Factory, с която марката започна световния шампионат в Аржентина тази година. Естествено, ще бъдат налични и машини с по-малки кубатури, версия 2023, които GasGas представиха в края на 2022 г. Това са изцяло обновените GasGas MC350F, MC250F и MC125. И малките, както и големите кросарки са базирани изцяло на световно доказаното съчетение от изключително мощни, лесни за управление и надеждни двигатели, заедно с ултра леката и жилава хром-молибденова рамка, окомплектована с най-напредналaта технология в света на окачването, осигурена от WP. Тъй като фирмата Сървистрейд отскоро е официален вносител на WP Suspension, подготвят и изненади - един или два тунинговани мотора, специално за MOTO EXPO 2023.
След като обявихме успехите на марката в крос-кънтри и в ендурото, то на изложението ще присъстват и от двата вида. Феновете ще видят два нови крос-кънтри модела – EX450F и EX300. Тези, които пък предпочитат ендурото ще се насладят на първите модели за 2023 г. – EC300, EC350F и EC250. Четиритактовите мотоциклети са съчетали в себе си най-модерните „State of art” технологии не само в областта на двигателя, но и по отношение на окачването, рамата, спирачките и цялата ергономичност на мотоциклета. Всички модели покриват последните евростандарти за екологичност и подлежат на регистрация. Продуктовата линия на марката дава възможност за избор и на двутактови модели.
Дисциплината триал не е много популярна у нас, но си има своите фенове. А те ще видят новия TXT 250 Racing, почти същия, с който двамата заводски ездачи – Хайме Бусто и Марко Мемпор, се пускат в световния шампионат. Между другото, на 11 март Бусто прекъсна невероятната серия от победи на многократния световен шампион Тони Боу във Виена.
Ще видим и два мотоциклета Dual purpose - ES700 и SM700 за супермото във версията за 2022 г. Кой знае, може да видим и някой от новите пистови мотори на GasGas.
По-скромни като моделно разнообразие, но пък много интересни са машините на марката Rieju. На първо място трябва да споменем машината за тежки ендуро преживявания и
приключения на всякакъв терен MR300 RACING 2023. Във версия за 2023 г. ще са и вариантите Pro и Six Days France. Може би ще пристигне и новият ендуро мотор Marathon 125 Pro.
Естествено, ще видим и популярния модел Century 125. Той е вдъхновен от Rieju 175 от 50-те години на миналия век, Century е мотоциклет с добавена стойност, който иска да предаде елегантността на своя дизайн, съчетан с двигател с висока производителност. Мотоциклет за всички потребители, който предлага нова класа на 125-кубиковия сектор, съчетаващ модерен обрат на класически дизайн с достатъчно мощност и голяма използваемост.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Пресцентър Moto Expo 2023
Производителят от Хамамацу - Suzuki, в лицето на представителя му в България – Миркат ООД, е традиционен участник на мотоциклетните изложения. Тази година, на MOTO EXPO 2023, щанда на вносителя на Suzuki е с площ 130 кв. м На него ще бъдат изложени всички популярни в България модели.
Сред тях обаче се открояват 2-3 премиерни модела. Сред тях изпъква една сериозна - новият V-Strom 1050 DE. Така Господарят на приключенията V-STROM 1050 се завръща още по-добре оборудван и подготвен за офроуд във версия 1050 DE.
Това е мотоциклет, който позволява на собственика му да избяга в „дивото“ и да открие това, което сърцето му търси. Моторът има атлетичен силует, комбиниран с най-модерни функции, за да се придвижва плавно и комфортно.
Новото при V-Strom 1050 DE прави машината още по-атрактивна и забележима. Байкът вече е с 21-инчова предна гума и по-изразена офроуд шарка. Има нов режим G - за настилка от чакъл, който е в системата за контрол на сцеплението и възможност за изключване на ABS на задната спирачка. Кормилото е станало по-широко с 20 мм от всяка страна в сравнение със стандартните модели и големи демпферни тампони.
Двигателят вече е предпазен от алуминиеви протектори. Налична е Bi-Directional Quick Shift - двупосочната система за бързо и лесно превключване на скоростите нагоре и надолу без боравене със съединителя или газта. Подобрената S.I.R.S (Suzuki Intelligent Ride System), сега са с модернизиран круиз контрол, позволяващ по-широк диапазон на скоростта и позиции на предавките.
Към новостите задължително трябва да добавим новия цветен 5" TFT LCD дисплей, който показва най-важната информация, включително режима на S.I.R.S, по видим и лесен за разбиране начин и много други.
Специално внимание производителят е обърнал на задвижването. V-образният двуцилиндров двигател под 90 градуса с работен обем 1037 см³ има повече конски сили от когато и да било – 107 (79 кВт) при 8500 об/мин и въртящ момент от 100 Нм при 6000 об./мин. Мотоциклетът запазва мощната си тяга при по-ниски обороти и ниския разход на гориво – 5,2 л на 100 км. Той също отговаря и на стандарта за вредни емисии Евро 5. Резервоарът е с обем 20 л. Скоростната кутия е 6-степенна.
Стайлингът на мотоциклета се характеризира с типичната за Suzuki предница „клюн“, в която е интегриран правоъгълeн LED фар. Дизайнът е oформен така, че да изразява почит към машините DR-Z Paris-Dakar и DR-BIG DualSport.
Размерите на мотоциклета са: дължина 239 см, широчина 96 см и височина 151 см. Теглото е 252 км. Височината на седалката е 88 см.
Споменатата нова интегрирана Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) на при V-Strom 1050 DE, включва още редица асистенти - Motion Track Brake System и Combination Brake System, Hill Hold Control System, Slope Dependent Control System и Load Dependent Control System, които правят работата на спирачките още по-ефективна при най-разнообразни условия.
Естествено, освен премиерния модел, на щанда на Миркат ООД ще бъдат изложени и други нови модели на Suzuki: V-Strom 1050, V-Strom 800 DE, GSX-8S. Забележителните мотоциклети на щанда се водят от невероятния супербърз Hayabusa GSX1300R. Ще видим още GSX-S 950, GSX-S 1000, GSX-S 1000 GT и V-Strom 650
Очакват се и новите, малки и големи скутери. Става дума за Burgman 400, новият Burgman 125 и обновените 125-кубикови Adаress и Avenis.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
______________________________________________________________________
PS. Колеги, на този линк от сайта на изложението, можете да пускате своите онлайн акредитации.
https://motoexpo.bg/press.html
Пресцентър Moto Expo 2023
Най-големият производител на мотоциклети в Европа - Piaggio Group, винаги е изненадвал феновете с новите си и аткативни модели. Така ще бъде и на MOTO EXPO 2023. В зала Арена София, официалният вносител на Piaggio Group за България – фирмата Италия Моторс ще покаже всички най-нови модели от марките Piaggio, Vespa, Aprilia и Moto Guzzi.
Щандът на Италия Моторс ще бъде разположен на площ от 292,5 кв.м и се очаква на бъде един от най-атрактивните. Но особено внимание ще предизвикат два съвсем нови мотоциклета. Това са две страхотни премиери - Aprilia RSV4 1100 Factory и Moto Guzzi V100 Mandello. Те бяха показани за първи път на изложението EICMA в Милано през ноември. Сега е представянето им за първи път на нашия пазар.
ПРЕМИЕРА на Aprilia RSV4 1100 FACTORY
За пореден път Aprilia RSV4 направи привидно невъзможното, като повиши аеродинамичната ефективност преди следващо ниво със своите интегрирани аеродинамични крила и двуслоен обтекател. Всички тези аеродинамични подобрения дойдоха от машината на Aprilia Racing в MotoGP. За сезон 2022 състезателният байк постигна невероятен успех и прогрес. Това се отрази и на серийните машини.
Моделът, който ще бъде показан в София се предлага в две нови цветови колаборации до една, от които посетителите ще могат да се докоснат по време на MOTO EXPO 2023.
Непрекъсната еволюция
Конските сили остават впечатляващите 217 при 13 000 об/мин., които са трудни за преодоляване. Но моторът вече отговаря на строгите критерии на Евро 5 и преминава бариерата от 305 км/ч като максимална скорост. За това допринася и новата система за управление на Magneti Marelli ECU 11MP, а заедно с по-лекия ауспух с намалена топлинна инерция, допълнително допринасят за намаляване на емисиите.
Екипна работа в най-добрия вариант
RSV4 Factory разполага с изключителната полуактивна система за окачване Öhlins Smart EC2.0. Тя е фино настроена чрез екипни усилия, включващи както техните инженери, така и екипа от Ноале, където е централата на Aprilia. Новата система е тествана на най-трудните писти, включително Имола и Муджело. По нея бе работено, докато и двата екипа не бяха напълно доволни от резултатите. Новата и подобрена система осигурява не само значително по-добра производителност, но и това неуловимо, но трудно за описание, „усещане за каране“.
Подходящ за всеки стил на каране
Полуактивната система за окачване Smart EC 2.0 улеснява персонализирането и калибрирането на амортисьорите. Ива възможност за избор на полуактивен и ръчен режим. И двата са лесни за активиране чрез бутони на кормилото. Допълнителни опции за персонализиране се предлагат под формата на 3 карти, които регулират окачването по различни начини според условията.
ПРЕМИЕРА на Moto Guzzi V100 MANDELLO
Moto Guzzi отваря вратата към бъдещето, като отново поставя еталон в иновациите в мотоциклетизма с мощен универсален мотоциклет. Той осигурява комфорт, напреднала технология и истинско удоволствие от карането.
V100 Mandello е перфектното съчетание на динамиката на Roadster и комфорта на автентичния Tourer. Мотоциклет, който превръща всеки завой в тръпка и дори най-дългите пътувания изключително удобни както за водача, така и за пътника. Tой е пълен с нови технологии като адаптивна аеродинамика. Предлага се в стандартна версия и опция S, която включва множество допълнителни функции.
Мощност и гъвкавост
V100 Mandello е готов да даде всичко от себе си дори при по-ниски скорости. Неговите 115 конски сили и въртящ момент от 105 Нм при 6750 об/мин се допълват от бърз шифтър нагоре-надолу за безпроблемна смяна на предавките без съединител и наистина динамично изживяване при каране.
Разбиваща категорията адаптивна аеродинамика
Moto Guzzi V100 Mandello е първият мотоциклет в света, който включва адаптивна аеродинамика. Повече от 200 часа бяха прекарани в аеродинамичния тунел за фина настройка на тази технология, която намалява въздушното налягане върху водача чрез регулиране на позицията на дефлекторите в съответствие със скоростта и избрания режим на каране. Комфортът при каране е допълнително подобрен чрез регулиране на предното стъкло, което може да се направи ръчно или чрез функцията Riding Modes.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
Пресцентър Moto Expo 2023
Най-големият производител на мотоциклети в света – Honda, обнови основно гамата си за 2023 година. За всички модели бяха въведени нови цветове и редица подобрения, бяха пуснати и нови машини. Някои от тях са възкресени имена от славното минало на марката.
Пет ще бъдат премиерите на двата щанда на Бултрако АД - оторизиран представител на Honda в страната на започващото от 21 април в зала „Арена София“ в столицата на MOTO EXPO 2023. Четири от тях имаха световни премиери по време изложението EICMA в Милано през ноември 2022 г.
Двата щанда на Бултрако АД ще бъдат с обща площ 295 кв.м. На единият от 195 кв. м ще са мотоциклетите и скутерите на Honda. Те са с обем от 100 до 1800 куб. и има представители на всички категории машини. Самият факт, че през миналата година у нас са продадени 222 броя скутери и мотоциклети Honda е достатъчно показателен.
На другия щанд с площ от 100 кв. м ще бъдат изложени всички необходими аксесоари за мотоциклетиста. Ще има якета Alpinestars, както ботуши, ръкавици и панталони. Освен това ще бъдат изложени каски Kabuto и от други марки. Ще има и богат избор на гуми – мотоциклетни и автомобилни от марките Bridgestone, на които Бултрако е официален вносител, Firestone, Dunlop, Goodyear, Fulda и Debica. Освен това, Булграко АД като официален представител на фирмата Oxford, ще предложи всичко необходимо за мотоциклета и моториста.
Ето и подробности за петте премиери на Honda на MOTO EXPO 2023:
ST 125 Dax
След 41-годишно отсъствие легендарният Dax заема своето почетно място при малките и забавни минибайкове на марката – Monkey и Grom. Автентичен, здрав и създаден да носи удоволствие и да предизвиква симпатия, той е с рамка от пресована стомана, 31-милиметрови USD вилки, 12-инчови колела и 2-клапанен двигател SOHC с въздушно охлаждане. Дизайнът на неповторимия Dax от миналото е напълно съхранен, но вече е допълнен от съвременни технологии като LED светлини и компактен негативен LCD дисплей.
Най-скорошната версия на „дакела“ присъстваше само на японския пазар в периода от 1995 г. до 2003 г.
През 1967 г. новият тогава Monkey Z50M завладява сърцата на американските и европейските купувачи, търсещи мотоциклет за свободното време, който се харесва еднакво на малки и големи и спокойно може да бъде натоварен в автомобил. Две години по-късно в САЩ търсят малко по-голям байк, но носещ същото послание като „маймунката“. Японските инженери дори отскачат до САЩ, за да разберат по-добре местната клиентела. Вдъхновени от рамата на популярния тогава в Япония CS90, разработват дакелоподобния Dax. Той е малко по-нисък и удължен от Monkey. Това позволява на възрастните не само да се настанят по-удобно на седалката му, но и да вземат спътник със себе си. Резервоарът за гориво е поместен в T-образната рамка и така се получава този семпъл, но останал и до днес емблематичен дизайн.
Днешният Dax е със 124-кубиков двигател с макс. мощност 9,4 к.с. С литър гориво изминава 66,7 км.
SH Mode 125
Дори един скутер да е суперзвезда, винаги може да получи още по-ярък и забележим блясък. Така SH Mode 125 се сдоби с нови LED фарове, Smart Architecture Frame (eSAF) от следващо поколение и подобрен двигател Smart Power Plus (eSP +) с четири клапана, водно охлаждан SOHC. Новите джанти са оборудвани с горивоспестяващи гуми. Скутерът разполага и с жабка с порт USB Type-A, както и с повече място за съхранение под седалката и работа със Smart Key.
Оригиналният SH50 се дебютира през 1984 г. и оттогава е неразделна част от всекидневието на много европейци. През годините семейството SH непрекъснато се развива, като продажбите му са над милион бройки.
Насоченият към по-млада аудитория Mode 125 влезе в семейството SH от лятото на 2014 г., а тази година дебютира и новото му поколение. Двигателят е 125-кубиков, с макс. мощност 11,4 к.с., а средният разход на мотопеда е 2,0 л/100 км.
CL500
Вдъхновен от Honda CL от 60-те и 70-те години на миналия век, CL500 съчетава ретро чар с модерни технологии и оборудване, за да се получи напълно нов вид модерен градски нейкид в гамата на Honda. Той е подходящ за изява на всеки млад ездач, който иска да се открои от тълпата. Със способността си да се справя с всекидневното пътуване до работното място, с продължително каране през уикенда или дори с лек офроуд, машината се вписва идеално в динамичния и разнообразен начина на живот на собственика си.
CL500 използва изключително популярния и енергичен подходящ за категория A2 агрегат с обем 471 куб. см. Двигателят на Honda е редови, 2-цилиндров и произвежда 35 кВт мощност и 43,3 Нм въртящ момент. Уникалните характеристики на горивната система и късите предавки, осигуряват рязко и чувствително ускорение от място чрез 6-степенна скоростна кутия.
Хоризонталната линия на дизайна преминава от забележителния кръгъл фар с четири LED лампи, обратно през чисто заобления резервоар до извития нагоре ауспух с неговия класически пробит топлинен щит от неръждаема стомана. Детайли като странични подложки на резервоара, дебело подплатена седалка с релефно лого на Honda, малки кръгли LED мигачи, високи дръжки и гумени маншети на вилката се обединяват, за да създадат свеж външен вид, различен от този на всяка друга машина на Honda.
CB750 Hornet
Напълно новият Hornet (от англ. – стършел) на Honda показва жилото си. В мотоциклета няма да откриете и грам излишна тежест, а водещото в класа съотношение мощност / маса се осигурява от двигател с мощност 67,5 кВт и въртящ момент от 75 Нм. Те задвижват пакет от 190 кг. Напълно новият редови 2-цилиндров агрегат с осем клапана осигурява както ефективност при най-ниските обороти, така и максимална използваемост при средните. Това се комбинира с нова ултралека рама за изключителна производителност и мигновено ускорение. Системата Throttle By Wire (TBW) обслужва 3 режима на каране и 3-степенен Honda Selectable Torque Control (HSTC) с интегриран Wheelie Control, плюс 3 нива на двигателната спирачка и доставка на мощност.
Новата рама е изцяло с окачване на Showa: 41 мм вилки с голямо бутало (SFF-BPTM) USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link. Двойни, радиално монтирани 4-бутални апарати осигуряват стабилно спиране. Премиум спецификацията включва 5-инчов цветен TFT инструментален дисплей, с Honda Smartphone Voice Control (HSVC), изцяло LED светлини, автоматично отмяна на индикатора и технология за авариен стоп сигнал (ESS).
XL750 Transalp
Наследил духа на своя знаменит предшественник, XL750 Transalp ще се чувства у дома си навсякъде – в градския трафик в час пик, по дълъг туристически маршрут, както и на черен път към поредния алпийски проход. Тази всеобхватна способност е извлечена от напълно новия 755-кубиков редови 2-цилиндров двигател на Honda, съчетал значителна мощност и висок въртящ момент в диапазона от ниски до средни обороти, плюс ангажиращи характер и звук. Пиковата мощност от 67,5 кВт е достижима при 9500 об/мин, а максималният въртящ момент от 75 Нм е наличен при 7250 об/мин. Дизайнът на Transalp е разработен в центъра за научноизследователска и развойна дейност на Honda в Рим.
Електронни асистенти, функциониращи чрез електронно управление на дроселната клапа (Throttle By Wire), позволяват на моториста да избира между 5 режима на каране, за да ползва предпочитаната от него комбинация от мощност, моторна спирачка и управление на въртящия момент.
Новият двигател е поставен в лека стоманена рамка, за да предложи лесно и вдъхващо доверие управление във всяка ситуация. За гъвкаво представяне на пътя и поглъщане на неравности извън пътя Transalp е оборудван с вилки Showa 43 мм SFF-CATM USD и заден амортисьор, работещ чрез Pro-Link. 21-инчово предно колело и 18-инчово задно осигуряват гъвкавост както на пътя, така и извън него.
Богатият списък със оборудване на Transalp е оглавен от 5-инчов TFT цветен дисплей, който ярко предоставя цялата важна информация и позволява управление на всички системи. Свързването е достъпно както за устройства с Android, така и за iOS чрез системата за гласово управление на Honda Smartphone.
Всички светлини са LED. Мигачите се изключват автоматично и разполагат с технология за сигнал за авариен стоп. Така предупреждават другите участници в движението за внезапно спиране.
Moto Expo 2023 ще очаква мотоциклетистите и фенове на двуколесния транспорт. Мястото и датите са зала Арена София от 20 до 23 април, а вратите ще са отворени от 10,00 до 19,30 часа.
Вход с билети
Билети може да закупите: Онлайн с отстъпка от 5 лв до 16.04.2023
bilet.bg - https://bilet.bg/bg/events/moto-expo-2023/3883
eventim.bg - https://www.eventim.bg/…/moto-expo-2023-sofia…/event.html
На място : на касите на зала Арена София
Деца до 12 години с придружител Безплатно!
Хора с увреждания Безплатно!
Безплатен паркинг за всички посетители.
Пресцентър Moto Expo 2023